Infonäytöt yritysviestinnässä – 5 syytä käyttää infonäyttöjä

Viestintä on yksi yrityksen tärkeimmistä toimintatavoista, sillä se vaikuttaa suoraan organisaation sisäiseen ja ulkoiseen toimintaan, asiakaskokemukseen ja brändin rakentamiseen. Nykyisin teknologia tarjoaa monia tehokkaita välineitä […]

Lue lisää

Integraatiot osana toimivaa viestintää

Nykypäivänä integraatiot ovat osana toimivaa viestintää. Integraatioilla tarkoitetaan erilaisten järjestelmien yhdistämistä keskenään. Viestintään perustuvan integroinnin avulla tuodaan järjestelmästäsi informaatiota toisen järjestelmän esitettäväksi erilaisilla diginäytöillä.

Lue lisää

Tulostauluohjelmisto Areno – Mihin se soveltuu?

Tässä blogitekstissä tutustumisen kohteena on Ledimedian kehittämä tulostauluohjelmisto Areno. Käymme läpi sen ominaisuuksia, käyttöä, laite yhteensopivuutta sekä muokkaus ja laajennus mahdollisuuksia.

Lue lisää

Minkälaiset yritykset voisivat hyödyntää infonäyttöjä?

Infonäytöt ovat nykyaikainen ja monipuolinen tapa jakaa tietoa ja viestintää eri kohdeyleisöille. Ne ovat erityisen hyödyllisiä yrityksille, jotka haluavat välittää viestejä, tarjota informaatiota ja houkutella […]

Lue lisää

Sisältösuunnittelu Digital Signageen: Vinkkejä ja esimerkkejä

Digital signage on voimakas työkalu viestinnän parantamiseen ja huomion kiinnittämiseen yleisöön. Kuitenkin menestyksekäs digital signage -ratkaisu vaatii houkuttelevaa ja vaikuttavaa sisältöä. Tässä blogikirjoituksessa tarkastelemme, mitä […]

Lue lisää

Käyttäjäystävällisyyttä sisällönhallintaan – Tutustu Ledimediacloudiin

Olet saattanut pistää merkille, että digitalisaatio on pikkuhiljaa valtaamassa mainostamisen ja viestinnän liike-elämässä. Yksi tehokas tapa tuoda viestiä esille on erilaisten digitaalisten mainosnäyttöjen käyttö. Näiden […]

Lue lisää

Digitaaliset näytöt – nimityksiä ja käyttötapoja

Digitaaliset näytöt mainonnan ja viestinnän kannalta ovat suhteellisen tuore asia Suomen katukuvassa. Ensimmäiset näytöt näkyivät kaduillamme vuonna 2009. Ala alkoi vasta 2010-luvulla kunnolla rantautumaan Suomeen. […]

Lue lisää

Digital signage vai perinteinen printtimainonta – kumpi on parempi?

Nykypäivänä informaatio liikkuu nopealla tahdilla ja onkin myynnin kannalta elintärkeää, että kuluttajat saavat aina ajankohtaisinta mainontaa ja viestintää. Yrityksessäsi on varmasti pohdittu, että minkälaiseen mainontaan […]

Lue lisää