Tuote

Ulkomainonta

Hommaa näkyvyyttä isojen teiden varsille – tavoita jopa yli 30 000 ohikulkijaa päivittäin ja tuo brändisi sinne, missä ihmiset todella liikkuvat.

Ulkomainonta Seinäjoki

Ulkomainonta Seinäjoki

Seinäjoen ulkomainosnäyttö sijaitsee vilkkaan Pohjan valtatien varrella Seinäjoen ravikeskuksen yhteydessä. Näyttö osoittaa Lapuan suuntaan.

Seinäjoen ulkomainosnäyttö kartalla

Ulkomainonta Laihia

Laihia LED-screen ulkomainosnäyttö

Laihian ulkomainosnäyttö sijaitsee Vaasantiellä noin 3,5 kilometriä Laihian keskustasta Vaasan päin. Näyttö osoittaa Laihiaa kohti. Ulkomainosnäytön resoluutio on 576 x 432 px.

Laihian ulkomainosnäyttö kartalla

Ulkomainonta Seinäjoki ja Laihia – Q&A

Kuinka saan itselleni ulkomainokset näytöille?

Saat ulkomainoksesi näytöille lähettämällä meille kuvatiedostot (PNG, JPG) tai videotiedostot (MP4) muodossa. Lisäksi kuva- ja videotiedostot tulisivat olla oikeassa resoluutiossa, eli tiedostojen tulee vastata näyttöjen resoluutiota. Tiedostoista tarvitaan kaksi versiota, sillä näytöt ovat eri kokoisia. Hoidamme puolestasi mainosten pyörittämisen näytöillä käyttäen sisällönhallintapalveluamme.

Miten mainokseni näkyvät muiden mainosten joukossa?

Mainoksesi kiertävät dia-esityksen tapaan muiden mainosten joukossa. Kun on mainoksesi vuoro, se näkyy 10 sekunnin ajan näytöllä ja palaa takaisin odottamaan vuoroaan.

Mainoskierron kesto

Ulkomainosnäyttöjemme mainoskierto on enintään 100 sekuntia. Mainokset toistuvat 100 sekunnin välein tai useammin.

Kuinka kauan mainokseni näkyvät näytöillä?

Kampanjan pituus on sovittavissa tarpeen mukaan.

Entä jos kampanjani muuttuu kesken sopimuksen?

Mainos voidaan vaihtaa kampanjan aikana, kohtuus kuitenkin kaikessa!

Miksi ulkomainonta?

Digitaaliset näytöt mahdollistavat mainosten nopean ja helposti muokattavan päivittämisen nopeallakin aikataululla. Mainostajan on mahdollista muuttaa sisältöä, kohdentaa mainoksia eri aikoina ja reagoida nopeasti muuttuviin markkinatilanteisiin.

Digitaaliset näytöt mahdollistavat mainosten kohdentamisen tarkasti yleisöön perustuen. Tämä voi tapahtua esimerkiksi sijainnin, demografisten tietojen tai käyttäytymisen perusteella. Näin mainostajat voivat tavoittaa potentiaaliset asiakkaat tehokkaammin.

Digitaaliset mainosnäytöt voivat tarjota mahdollisuuden vuorovaikutteisuuteen, esimerkiksi paikallisen kohdentamisen kautta. Tämä voi lisätä sitoutumista mainokseen ja parantaa käyttäjäkokemusta.

Digitaalisia mainosnäyttöjä voidaan helposti säätää valoisuuden, kontrastin ja äänenvoimakkuuden suhteen eri ympäristöihin sopivaksi. Lisäksi mainokset voidaan ajastaa näkymään tiettyinä aikoina tai päivinä, mikä parantaa mainonnan kohdentamista ja tehokkuutta.

Digitaaliset näytöt mahdollistavat monipuolisemman ja dynaamisemman sisällön esittämisen verrattuna perinteisiin mainospintoihin. Liikkuvat kuvat, animaatiot ja interaktiivisuus voivat tehdä mainoksista huomattavasti vaikuttavampia ja mieleenpainuvampia.