Tuote

LED-screenit

LED-screenit tai LED-näytöt sisä- ja ulkokäyttöön

Valikoimastamme löydät LED-screenit tai LED-näytöt sisä- sekä ulkokäyttöä varten. Hyvin pitkälle modulaariset digitaaliset näyttöpinnat ovat nykyaikainen ja monipuolinen viestinnänalusta. Laadukas LED-screen on pitkäaikainen investointi, joten on tärkeää valita vastuullinen kumppani, jonka tuotteet kestävät ja palvelu kattaa myös asennuksen jälkeisen ajan. Kuva: Biorex: Mall of Tripla

Räätälöidyt LED-screenit

Näyttöjen ominaisuuksia pystytään muokkaamaan hyvin laajasti jokaiseen tarpeeseen. Muun muassa ominaisuudet kuten koko, pikseliväli, valovoima, vaaka- vai pystynäyttö, suora- vai kaarevanäyttö, käyttötarkoitus, kiinnitys, kotelointi ja iskunkestävyys. Jokainen LED-screen räätälöidään yksilönä juuri sen käyttötarkoitusta varten. Täysin samanlaista kokonaisuutta et todennäköisesti löydä toisaalta. Asiantunteva henkilökuntamme auttaa suunnittelemaan toiveiden mukaisen lopputuloksen kustannustehokkaasti. Koko vaihtoehdot esimerkiksi 2-100m2, tai isompi.

Huikea kuvanlaatu

Korkean kirkkauden LED-screenit mahdollistavat parhaan kuvanlaadun kokoluokassaan. LED-teknologian tuoma korkea kirkkaus näyttää värit ja kontrastin huikean tarkasti, jopa suorassa auringonvalossa.

Automaattinen kirkkaudensäätö

Toimitamme kaikki LED-screenit automaattisella kirkkauden säädöllä. Liikennettä häiritsevästä liiallisesta kirkkaudesta ei tarvitse siis huolestua. Näytössä sijaitsevan huomaamattoman anturin ansiosta kirkkaus mukautuu aina ympäristöönsä nähden sopivaksi oli sitten yö tai päivä. Ominaisuus lisää myös energiatehokkuutta, sillä ruutu ei käytä virtaa turhan suuren kirkkauden ylläpitämiseksi.

Ratapihankatu led-screenit

Kuva: Nokia Arenan ulkonäyttö

LED-näyttöjen asennus

LED-screenit voidaan asentaa sisälle tai ulos rakennuksen seinälle tai omalle jalustalleen. Näytöt kasataan pienemmistä, noin 1m x 1m kokoisista ”kabineteista” yhdeksi saumattomaksi kokonaisuudeksi. Tämä mahdollistaa monipuoliset asennukset ja muotoilun. Screen voi sijaita lähestulkoon missä vain, kunhan virransyöttö järjestyy.

Turun Messukeskus Led-screenit

Kuva: Turun Messukeskuksen LED-screen

Käyttötarkoitukset

Digitaaliset näyttöpinnat tuovat lukuisia erilaisia mahdollisuuksia viestintään. Näyttöjemme avulla viestit juuri oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Lisäksi sama LED-screen toimii usean eri viestin esittämiseen. Tässä muutamia yleisiä digitaalisen näyttöpinnan käyttötapoja:

  • Mainostaminen – Tuotteiden ja palveluiden mainostaminen. Yrityksen mainostaminen.
  • Tuotteiden tiedot – Hinnastot, valokuvat tuotteista, menu tai raaka-aineet. Lisäksi tiedot voidaan esittää monella eri kielellä samalta näyttöpinnalta, jolloin asiakkaiden ostokokemus helpottuu.
  • Sisäinen tiedottaminen – Yrityksen sisäinen viestintä, kuten pörssikurssit, uutiset, tilikauden tulos, teollisuudentuotto, turvallisuustiedotteet ja niin edelleen.
  • Julkinen tiedottaminen – Säätiedot, liikennetiedotukset, paikalliset tapahtumat, kartat, kunnan palvelut ja julkinen liikenne.
  • Brändin rakentaminen – Näyttöpinnat, joilla esitetään brändin sanomaa ja rakennetaan brändin identiteettiä sekä luodaan mielikuvia.
  • Asiakkaiden tiedottaminen – Jonotustilanteet, odotusajat, vuoronumerot, elintarviketuotteiden valmiustila.
  • Navigoinnin helpottaminen – Esimerkiksi kauppakeskuksissa tai teiden varsilla sijaitsevat näyttöpinnat, joissa voidaan esittää eri liikkeiden ja palveluiden sijainteja sekä tietoja.
LED-screenit

LED-Screenit vievät mainonnan uudelle tasolle visuaalisuuden ansiosta

Digitaalisten näyttöjen käyttö esimerkiksi ulkomainonnassa yleistyy 8 % vuositahdilla. Tämä johtuu siitä, että visuaalisen mainonnan hyödyt ovat huomattu. Tutkimukset osoittavat, että ihmisaivojen vastaanottama tieto on 90% visuaalista tietoa ja aivomme prosessoivat visuaalista tietoa jopa 60 000 kertaa nopeampaa kuin muuta tietoa. Sanonta ”Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa” on siis varsin paikkaansa pitävä. LED-screen erottuu edukseen vilkkaassa ympäristössä, missä kuluttajat vastaanottavat informaatiota jatkuvasti. LED-screenin avulla pystytään esittämään visuaalisesti kiehtovia mainoksia, jotka kiinnittävät huomion. Etänä tapahtuvan sisällönhallinnan ansiosta digitaalisten näyttöjen käyttö on myös helppoa. Kokonaisuus tekee viestinnästäsi tehokkaampaa ja helpompaa kuin koskaan ennen. Idean sattuessa esimerkiksi uuden kampanjan muodossa saadaan sisältö laitettua näyttöverkostoon vaikka saman päivän aikana vain nappia painamalla. Tämä on sitä digiaikaista viestintää.

LED-screen sisällönhallinta – Ledimediacloud

Näyttöjen käyttötarkoitus määräytyy pitkälti niiden sisällön kannalta. Siksi on tärkeää, että on palvelu, joka toimii saumattomasti näyttöverkostosi kanssa. Tarjonnastamme löydät ruuduilla näkyvän sisällön hallintaan tarkoitetun Ledimediacloud sisällönhallinta -palvelun. Yleensä asiakkaamme ottavatkin näyttöratkaisuiden lisäksi kyseisen palvelun käyttöönsä. Palvelusta löydät kattavat ominaisuudet näyttöviestintää varten. Sen avulla päivität näyttöjesi sisällön sekunneissa ja tehokas mainonta voi jatkua. Lisätietoa palvelusta löydät sen tuotekortista täältä.

Lisää yhteystietosi viestin kera alla olevaan lomakkeeseen, niin me otamme sinuun yhteyttä ja pääset aloittamaan digitaalisen näyttöviestintäsi käden käänteessä.