Minkälaiset yritykset voisivat hyödyntää infonäyttöjä?

Infonäytöt ovat nykyaikainen ja monipuolinen tapa jakaa tietoa ja viestintää eri kohdeyleisöille. Ne ovat erityisen hyödyllisiä yrityksille, jotka haluavat välittää viestejä, tarjota informaatiota ja houkutella […]

Lue lisää

Sisältösuunnittelu Digital Signageen: Vinkkejä ja esimerkkejä

Digital signage on voimakas työkalu viestinnän parantamiseen ja huomion kiinnittämiseen yleisöön. Kuitenkin menestyksekäs digital signage -ratkaisu vaatii houkuttelevaa ja vaikuttavaa sisältöä. Tässä blogikirjoituksessa tarkastelemme, mitä […]

Lue lisää

Käyttäjäystävällisyyttä sisällönhallintaan – Tutustu Ledimediacloudiin

Olet saattanut pistää merkille, että digitalisaatio on pikkuhiljaa valtaamassa mainostamisen ja viestinnän liike-elämässä. Yksi tehokas tapa tuoda viestiä esille on erilaisten digitaalisten mainosnäyttöjen käyttö. Näiden […]

Lue lisää

Digitaaliset näytöt – nimityksiä ja käyttötapoja

Digitaaliset näytöt mainonnan ja viestinnän kannalta ovat suhteellisen tuore asia Suomen katukuvassa. Ensimmäiset näytöt näkyivät kaduillamme vuonna 2009. Ala alkoi vasta 2010-luvulla kunnolla rantautumaan Suomeen. […]

Lue lisää

Digital signage vai perinteinen printtimainonta – kumpi on parempi?

Nykypäivänä informaatio liikkuu nopealla tahdilla ja onkin myynnin kannalta elintärkeää, että kuluttajat saavat aina ajankohtaisinta mainontaa ja viestintää. Yrityksessäsi on varmasti pohdittu, että minkälaiseen mainontaan […]

Lue lisää